نقد و بررسی بازی CALL OF DUTY VANGUARD - گیم پردایس

جمعه, 26 مرداد 1403
71بازدید
0 دیدگاه
نویسنده

Admin

با توجه به عرضه سالیانه نسخه های جدید از بازی محبوب و پرطرفدار Call of Duty...
نقد و بررسی بازی CALL OF DUTY VANGUARD - گیم پردایس

نقد و بررسی بازی CALL OF DUTY VANGUARD - گیم پردایس

اگرچه نسخه جنگ جهانی دوم این بازی پرطرفدار در سال 2017 عرضه شد، اما نسخه VANGUARD هم بار دیگر بازیکنان را به دهه چهل میلادی و دوران اوج این جنگ باز می گرداند.

این نسخه از بازی می کوشد تا ورژن جدیدی از جنگی که بارها در دنیای بازی ها و فیلم ها مشاهده شده است را در اختیار طرفدارن خود قرار دهد.

قسمت جدید این بازی تیراندازی اول شخص که هجدهمین قسمت از این بازی ها است هم مانند قسمت های قبل توسط شرکت Sledgehammer Games تولید شده و توسط شرکت اکتیویژن عرضه می شود.

هر آنچه در باره CALL OF DUTY VANGUARD می دانیم

افرادی که اقدام به خریداکانت قانونی CALL OF DUTY VANGUARD کرده اند باید از این موضوع اطلاع داشته باشند که این بازی هم مانند بسیاری از بازی های محبوب این سبک بر روی موتور بازی وارزون اجرا می شود.

نسخه ونگارد، ‌چیزی در حدود بیست نقشه بازی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد که این موضوع باعث تنوع بالای فرصت های موجود در بازی می شود.

از میان این نقشه ها، 16 نقشه از نوع نقشه های سنتی مولتی پلیر هستند. در مقابل 4 نقشه از نوع جدید حالت قهرمانی است که تعداد محدود جان های متعلق به «جستجو و نابودی» را با اکشن های هیجان انگیز مسابقات مرگ تیمی ترکیب می کند.

علاوه بر این حالت پاترول و نگهبانی هم در بازی وجود دارد که با توجه به حرکت نقطه کپچر در بازی، بازیکنان را وادار به درگیری با دشمن می کند.

سیستم «گان اسمیت» هم بار دیگر به این بازی بازگشته است، البته با این تفاوت که در مورد بعضی از اسلحه ها 10 اسلات اتصال وجود دارد.

پیشنهاد: خرید اکانت قانونی Call of Duty Vanguard برای PS5 و PS4 همراه با گارانتی

یکی از نکات جدید بازی، اضافه شدن سامانه نابودی در این نسخه از بازی است که به بازیکنان این امکان را می دهد تا با ازبین بردن بعضی از قسمت های صحنه بازی، محل های اختفای مختص به خود را در نقشه بسازند.

بررسی بازی CALL OF DUTY VANGUARD

حالت های CALL OF DUTY: VANGUARD

افرادی که دست به خرید CALL OF DUTY VANGUARD زده اند، در این نسخه از بازی هم حالت های معمول این بازی مانند «جستجو و نابودی»، «مسابقات مرگ تیمی»،‌«غلبه و برتری» و «تعداد تایید شده مرگ» را در اختیار خواهند داشت.

در حالت «مسابقات مرگ تیمی»، اعضای تیم با کار مشترک سعی می کنند تا اعضای تیم رقیب را از بین ببرند. اولین تیمی که به امتیاز از پیش تعیین شده برسد، برنده بازی است.

در حالت «غلبه و برتری»، فتح و حفظ موقعیت های از قبل مشخص شده باعث کسب امتیاز برای تیم ها می شود.

در حالت «تعداد تایید شده مرگ» اعضای تیم باید بعد از هر کشتن بازیکن رقیب، پلاک آن بازیکن را جمع کنند تا به این ترتیب امتیاز برای تیم آنها ثبت شود.

در حابت «جستجو و نابودی»، تیم ها به ترتیب دنبال شناسایی و به دست آوردن اهداف مختلف و سپس نابود کردن آنها می روند.

مقاله مشابه: نقد و بررسی بازی Call Of Duty: Modern Warfare III (ناامید کننده)

با این همه، حالت های جدیدی مانند پاترول هم وجود دارد که تیم ها را وادار می کند تا با هدف حفظ یک منطقه به صورت مداوم در نقشه حرکت کرده و به این ترتیب هیجان بازی افزایش می یابد.

در این حالت بازیکنان تیم باید یک منطقه در حالت حرکت را به دست آورده و آن را نگهدارند تا بتوانند به امتیاز دست پیدا کنند.

شاید نقطه عطف این حالت های جدید، حالت «تپه قهرمانی» است. این حالت که ترکیبی از «بتل رویال» و «مسابقات مرگ تیمی» است،‌ بر روی ویژگی هایی مانند کار تیمی، ارتباطات قوی میان بازیکنان و البته مهارت در تیراندازی تمرکز دارد.

در این حالت،‌ هشت تیم متشکل از دو یا سه بازیکن با یکدیگر به مبارزه پرداخته و آخرین تیمی که باقی بماند، ‌پیروز میدان تلقی می شود.

نقاط ضعف و قدرت CALL OF DUTY: VANGUARD

نقاط ضعف و قدرت CALL OF DUTY: VANGUARD

مسلما شناسایی نقاط ضعف و قدرت این نسخه از بازی، برای افرادی که دست به خرید اکانت قانونی CALL OF DUTY VANGUARD زده اند، اهمیت زیادی دارد. در ادامه به این موارد می پردازیم.

در ابتدا نقاط قوت CALL OF DUTY: VANGUARD

مهمترین وجه قدرت این نسخه از بازی، گرافیک خیره کننده آن است که در عین نزدیکی به واقعیت، نزدیکی زیادی هم با گرافیک نسخه Modern Warfare دارد.

در Vanguard، جزئیات محیطی بسیار بهتر شده اند و نورپردازی زمینه بسیار باورپذیرتر است.

علاوه بر گرافیک، موتور پیچیده تر بازی باعث ارتقا یافتن هسته بازی شده است. این موضوع در گزینه جدید سیستم نابودی قابل مشاهده است.

مقاله مشابه: تغییرات سیستم امتیاز دهی Call Of Duty Black Ops 6

نکته مثبت دیگر این بازی، خصوصیات مرتبط به استفاده از اسلحه ها (برای مثال سرعت بالای دویدن در صورت در دست داشتن اسلحه) هم از نقاط مثبت بازی است.

نقاط ضعف CALL OF DUTY: VANGUARD

از نظر بسیاری از افرادی که نسخه Vanguard را امتحان کرده اند، این نسخه از بازی ضعف هایی هم دارد.

برای مثال اضافه شدن قابلیت های سرک کشیدن، ‌باز کردن، نابود کردن و یا تیراندازی از میان در به صورت جداگانه، باعث شلوغ شدن کنترل بازی شده است.

پیشنهاد ویژه: خرید اکانت قانونی Call of Duty: Black Ops 6 برای PS4 & PS5

موضوع دیگر افزود شدن بعضی از قابلیت ها برای بازیکنان سنگر گرفته مانند امکان آتش کور یا قرار دادن اسلحه روی لبه پنجره است،‌ که باعث می شود تا تیراندازی به این بازیکنان سخت شود.

مشکل دیگر، تاکید بیش از حد بازی بروی واقع گرایی است که باعث می شود تا در بعضی از مواقع یک شخصیت با محیط اطرافش یکی شود. این موضوع باعث می شود تا تشخیص شخصیت ها توسط بازیکنان بسیار دشوارتر باشد.

البته مشکلات دیگری مانند سرعت پایینتر تعویض اسلحه یا قرار گرفتن در یک وضعیت خاص هم در بازی وجود دارد.

خرید اکانت قانونی CALL OF DUTY VANGUARD برای PS5 و PS4

خرید اکانت قانونی CALL OF DUTY VANGUARD برای PS5 و PS4

اکنون که با مشخصات و ویژگی های نسخه VANGUARD از سری بازی های Call of Duty آشنا شدیم، به موضوع مهم دیگر یعنی خرید اکانت قانونی این بازی می رسیم.

پیشنهاد ما به شما برای تهیه اکانت قانونی این بازی و در نتیجه لذت بردن از این بازی جذاب، مراجعه به فروشگاه اکانت قانونی گیم پردایس است.

در این فروشگاه امکان تهیه اکانت قانونی این بازی با بهترین قیمت ممکن وجود دارد.

thumb-up

0

0 از 5 از مجموع 0 امتیاز

شما هم به این مطلب امتیاز دهید

گیمر عزیز، برای اینکه نظر خودت رو وارد کنی، اول باید تو سایت ورود | ثبت نام کنی
Telegram_logo