رویه های بازگرداندن کالا
همه تلاش ما در گیم پردایس این است که کالای خریداری شده در شرایط مطلوب به دست شما برسد، با این وجود ممکن است پس از خرید، به دلیل مشکل فنی و فیزیکی تصمیم به بازگرداندن کالا بگیرید. ما این امکان را برای شما در نظر گرفته ایم که با آسودگی خاطر در مدت 7 روز بعد از دریافت کالا، برای بازگرداندن آن اقدام کنید.
همه کالاهای بازگشتی در شرایط اولیه ، همراه جعبه ی محصول میبایست ارسال شوند
جعبه ی اصلی کالا و اقلام همراه آن در شرایط اولیه تحویل داده شده و بدون آسیب دیدگی و پارگی باشد و نوشته یا برچسپ اضافی روی آن نباشد
کالا را چطور ارسال کنید؟
- لطفاً قبل از هر اقدامی با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید.
- از ارسال کالا بدون هماهنگی با پشتیبانی جداً، خودداری کنید.
- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بستهبندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
- برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
- درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس gameparadisestore@gmail.com ایمیل کنید.
- در صورت ارسال از طریق پست پیشتاز و یا تیپاکس هزینه آن را بصورت پس پرداخت انتخاب کنید.
- از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
- بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید.
- استان ایلام ، شهر ایلام کد پستی 6931979881
هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید پشتیبان فروشگاه گیم پردایس برسد، هزینههای ارسال به عهده گیم پردایس است.
چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟
پیام خود را به پشتیبان تلگذام به آی دی @GAMEPARADISE_ADMIN با انتخاب موضوع ، ارسال کنید.