تغییرات سیستم امتیاز دهی Call of Duty Black Ops 6

جمعه, 12 مرداد 1403
85بازدید
0 دیدگاه
نویسنده

Admin

نظرات طرفداران بخش مولتی پلیر Call of Duty Black Ops 6 در خصوص تغییر سیستم امتیاز دهی
تغییرات سیستم امتیاز دهی Call of Duty Black Ops 6

تغییرات سیستم امتیاز دهی Call of Duty Black Ops 6

طرفداران بازی چند نفره Call of Duty Black Ops 6 نظرات خود را در مورد سیستم امتیاز بازی بیان کردند.
در این بازی، امتیاز بازیکنان به صورت پیوسته تکرار نمی شود.

تغییرات سیستم امتیاز دهی Call of Duty Black Ops 6


کمپانی توسعهدهنده بازی کاالف دیوتی بلک آپس 6 به نام Treyarch، تأیید کرده است که در بخش چند نفره این بازی، قابلیت تکرار امتیازها وجود ندارد. این تغییر، باعث ایجاد بحث و گفتگوی میان طرفداران شده است.
در بازیهای Ops Black ساخته ی تری آرک ، امتیازهای بازیکنان از طریق اقداماتی مانند کشتن سایر بازیکنان 1 به دست میآید. بازیکن با کسب امتیاز کافی، میتواند یک scorestreak را فعال کند. اسکوراستریک های قوی تر، نیاز به امتیاز بیشتری دارند. برای مثال، در بازی War Cold Ops Black یا Bow Combat 055 امتیاز و Gunner Chopper 0555 امتیاز هزینه داشت.
در بازی War Cold Ops Black یا جنگ سرد بلک اپس ، آخرین عنوان بازی بلک اپس ساخته تری آرک، امتیاز بازیکنان حتی پس از مرگ آنها نیز باقی میماند. اما در اولین قسمت POD COD، مت اسکرانس، معاون مدیر طراحی تری آرک، تأیید کرد که این سیستم در 6 Ops Black حذف شده و سیستم اسکوراستریک ها به حالت سنتی قبل بازگشته است به این صورت که با مرگ بازیکن، امتیاز به صفر بازمیگردد. وجود ندارد. امتیازهای لوپینگ 2 اما شاید مهمترین تغییر در 6 Ops Black این است که در آن، تکرار امتیازها یا تکرار امتیازها به این معنی است که بازیکن میتواند امتیازهای خود را در life به طور مداوم کسب کند، به شرطی که کشته نشود. به این ترتیب، شما سه امتیاز کسب می کنید پس از کسب اسکوراستریک ، دیگر بازیکن نیازی به مرگ ندارد تا امتیازها به صفر بازگردند .اگر در همان life نمیرید، امتیازها به صورت پیوسته تکرار می شوند.

تغییرات سیستم امتیاز دهی Call of Duty Black Ops 6


اسکرانس تأیید کرد که در 6 Ops Black، اسکوراستریک قابلیت فعال شدن دوباره یا تکرار را ندارند. به گفته او، « که برخی 3 این تغییر در ترکیب با بازگشت امتیازها به صفر پس از مرگ، به اجتناب از »اسپم اسکوراستیک بازیکنان از آن متنفر هستند، کمک میکند.
اسکرانس گفت :"ما داریم به سیستم اسکوراستریک سنتی بازمیگردیم"، یعنی سیستمی که در آن "امتیازها با مرگ به صفر بازمیگردند". در حال حاضر، اسکوراستریک ، قابلیت تکرار ندارند. این موضوعی بود که ما در مورد آن خیلی بحث کردیم. هدف اصلی این است که در یک life ، به طور عادالنه به بازیکنان ، بر اساس انتخاب خودشان، جایزه های با ارزش یا کم ارزش، پاداش دهیم. "در واقع ما میخواهیم از اسپم اسکوراستیک اجتناب کنیم. این دقیقا همان چیزی است که شخصاً خیلی دوست ندارم و مطمئن هستم که بسیاری از بازیکنان هم از آن خوششان نمیآید".
این موضوع باعث برانگیخته شدن بحثی در جامعه Duty of Call درباره مزایا و معایب تکرار امتیازها شده است. برخی بازیکنان، بهویژه بازیکنان ماهر، طرفدار آن هستند زیرا این امر به آنها کمک میکند تا در بازی نسبت به سایر بازیکنان برتری داشته باشند.

تغییرات سیستم امتیاز دهی Call of Duty Black Ops 6


استدلال این است که حذف تکرار امتیازها در 6 Ops Black ، باعث مصنوعی کردن محدودیتهای بازیکنان ماهر با در تسلط بر یک بازی میشود، زیرا بدون تکرار امتیازها، زمانی که بازیکنان ماهر موفق به کسب بالاترین امتیازهای خود میشوند باید خودشان را بکشند تا بتوانند دوباره آن امتیاز را به دست آورند. ( مگر اینکه به دنبال گرفتن Nuke باشند، که این امری بسیار نادر است )
طبق گفته اسکرانس ، استدلال مخالف آن، این است که چنین تغییری به اجتناب از اسپم اسکور کمک میکند، که این میتواند برای روبرو شدن در یک بازی بسیار آزاردهنده باشد. در این بحث انواع و اقسام استدلال های فرعی وجود دارد که به مهمترین قسمت بازی چندنفره Duty of Call مربوط می شود. آیا تعداد کمتر امتیازها در یک بازی باعث تجربه بهتر می شود و یا اینکه بازی را بسیار خسته و کسل کننده می کند؟ آیا باید به بازیکنان ماهر بخاطر بازی ماهرانه شان پاداش داده شود، حتی اگر به حساب دیگر بازیکنان باشد؟
ما واقعاً میخواهیم از اسپم اسکور جلوگیری کنیم. این دقیقا چیزی است که من شخصاً آن را دوست ندارم و میدانم که بسیاری از بازیکنان هم، از آن خوششان نمیآید.

تغییرات سیستم امتیاز دهی Call of Duty Black Ops 6

پیشنهاد : جهت خرید اکانت قانونی بازی Call of Duty Black Ops 6 برای PS5&PS4 همراه با ضمانت دائم و قابلیت فروش مجدد و تعویض میتوانید از فروشگاه اکانت قانونی گیم پردایس اقدام فرمایید.

Treyarch موضع خود را مشخص کرده است، اگرچه صفحه بیانیه اسکرانس )در حال حاضر امتیازها یا اسکوراستیک ها تکرار نمی شوند ( نشان میدهد که بسته به بازخوردها، ممکن است امکان مانور بر روی قیمت وجود داشته باشد . اما درمورد بازخورد که صحبت شد باید اعالم کنیم که باالخره تاریخ عرضه نسخه آزمایشی بازی 6 Ops Black Duty of Call را مشخص کردیم . این نسخه آزمایشی قرار است قبل از عرضه نسخه اصلی بازی ، در ماه اکتبر ارائه شود.
6 Ops Black اولین بازی اصلی سری Duty of Call است که پس از خرید 66 میلیارد دالری اکتیویشن بیزارد 4 توسط مایکروسافت ، مستقیماً به اِکس باکس گیم پس راه مییابد. البته الزم به ذکر است که بعد از تغییرات اساسی که در سطوح گیم پس ایجاد شد، نسخه جدید بازی 6 Ops Black گرانتر و پیچیدهتر خواهد شد. 

thumb-up

0

0 از 5 از مجموع 0 امتیاز

شما هم به این مطلب امتیاز دهید

گیمر عزیز، برای اینکه نظر خودت رو وارد کنی، اول باید تو سایت ورود | ثبت نام کنی
Telegram_logo