تغییرات گرافیکی FC 25

یکشنبه, 07 مرداد 1403
164بازدید
0 دیدگاه
نویسنده

Admin

در این مقاله قصد داریم به تغییرات گرافیکی مهم بازی FC 25 بپردازیم
تغییرات گرافیکی FC 25

نقد و بررسی تغییرات گرافیکی مهم EA SPORTS FC 25 - گیم پردایس

برای اولین بار دارای امکاناتی مثل ردیابی پرتو و حالت نگاره سازی که در این حالت،  کشیدن تصویر را ممکن ساخته است و همچنین دارای یک سری گزینه‌های گرافیکی هست که قبلاً در این سری و یا نسخه‌های قبلی FIFA دیده نشده است.
تغییر اصلی اضافه شدن ردیابی پرتوها برای اولین بار در FC یا FIFA میباشد و مورد آخر از سری بازی‌های ویدیویی فوتبال اسپرت قبل از ترک این شرکت معروف از هیئت مدیره فوتبال جهانی فیفا در سال ۲۰۲۲ است.

نقد و بررسی تغییرات گرافیکی مهم EA SPORTS FC 25 - گیم پردایس

در کنار این امکان (ردیابی پرتو)، یک حالت گرافیک جدید برای FC 25 پدید آمده است و به بازیکنان این اجازه را میدهد که بین جلوه‌های بصری یا رزولوشن انتخاب داشته باشند و ویژگی های جلوه‌های بصری از لحاظ نوری و گرافیکی در
سطح 4K-UpScaled تقویت شده است این در حالی بود که رزولوشین استاندار آن درحد 4k بود و وضوح و نورپردازی الان را نداشت.

نقد و بررسی تغییرات گرافیکی مهم EA SPORTS FC 25 - گیم پردایس

لازم به ذکر است که هر دو گزینه گرافیکی در هر ثانیه ۶۰ فریم رو در بازی ارائه میده که بتواند پاسخگو باشد و در یک کنفرانس معرفی در EA sport در ونکوور کانادا، تولید کننده از رویداد های رقابتی و از مزیت های گزینه های گرافیکی جدید توضیح به عمل آورد و این در حالی بود که تایید کرد FC 25 به طور خودکار روی جلوه های بصری خواهد بود.

مویو توضیح داد : از ویژگی‌های FC 25 می‌توان از ردیابی اشعه و جلوه‌های نوری به عنوان بخشی از جلوه‌های بصری اشاره کرد.

پیشنهاد : جهت خرید اکانت قانونی بازی EA SPORTS FC 25 برای PS5&PS4 همراه با ضمانت دائم و قابلیت فروش مجدد و تعویض میتوانید از فروشگاه اکانت قانونی گیم پردایس اقدام فرمایید.

نقد و بررسی تغییرات گرافیکی مهم EA SPORTS FC 25 - گیم پردایس

شبیه سازی کامل پارچه لباس‌های بازیکنان در طول بازی و سایه زنی خودکار به صورت تمام وقت و نورپردازی روی بازیکنان خواهیم داشت.
تصاویری از نمای نزدیک حاکی است پشت صحنه‌ها را خواهیم داشت و این عمق بیشتری به بازی می‌دهد و همچنین چاله ها و گودال های سه بعدی زمین قابل رویت خواهد بود.
در خصوص سایه اندازی روی بازیکنان و روی زمین و حتی در بین جمعیت هم تاثیر سایه به چشم دیده می‌شود.

نقد و بررسی تغییرات گرافیکی مهم EA SPORTS FC 25 - گیم پردایس

او ادامه داد با توجه به رزولوشن، پارچه های شبیه سازی شده لباس ها فقط در طول بازی و همچنین سایه اشخاص فقط در طول روز در دسترس است.
مویو گفت : و همچنین برای اولین بار در FC 25 گذر زمان در بازی به وضوح دیده میشود به طوری که در نیمه اول بازی غروب خورشید به وضوح دیده میشود و در نیمه دوم شب خواهد شد.

پیشنهاد : جهت خرید اکانت قانونی بازی EA SPORTS FC 25 Ultimate Edition برای PS5&PS4 همراه با ضمانت دائم و قابلیت فروش مجدد و تعویض میتوانید از فروشگاه اکانت قانونی گیم پردایس اقدام فرمایید.

FC 25 در تاریخ 25 سپتامبر عرضه خواهد شد و از طریق نسخه نهایی که از 20 سپتامبر انتشار آن آغاز میشود میتوان در پلی استیشن 5، پلی استیشن4، ایکس باکس سری ایکس و اس، ایکس باکس وان، PC، کنسول نسل هشتم میتوان دسترسی زود هنگام داشت.
برای اطلاع از همه تغییرات جدید بازی محبوب FC 25 با گیم پردایس همراه باشید

thumb-up

0

0 از 5 از مجموع 0 امتیاز

شما هم به این مطلب امتیاز دهید

گیمر عزیز، برای اینکه نظر خودت رو وارد کنی، اول باید تو سایت ورود | ثبت نام کنی
Telegram_logo