نقد و بررسی بازی God of War Ragnarok

سه‌شنبه, 30 مرداد 1403
75بازدید
0 دیدگاه
نویسنده

Admin

این بازی که در ژانر اکشن – ماجراجویی است و توسط شرکت بازی سازی سانتا مونیکا استودیو ساخته شده است، توسط شرکت سونی اینتراکتیو اینترتینمنت در سال 2022 به صورت جهانی عرضه شد.
نقد و بررسی بازی God of War Ragnarok

نقد و بررسی بازی God of War Ragnarok

این بازی که در ژانر اکشن – ماجراجویی است و توسط شرکت بازی سازی سانتا مونیکا استودیو ساخته شده است، توسط شرکت سونی اینتراکتیو اینترتینمنت در سال 2022 به صورت جهانی عرضه شد.
با توجه به انحصار شرکت سونی در مورد بازی «خدای جنگ رگناروک» که نهمین قسمت از این مجموعه بازی ها به شمار می آید، این بازی انحصارا برای کنسول های بازی PS4 و PS5 عرضه خواهد شد.

داستان بازی God of War Ragnarok

یکی از موارد مهم برای افرادی که قصد خرید بازی God of War Ragnarok را دارند، داستان این بازی است.
جریانات این بازی سه سال بعد از ماجرهای قسمت قبلی این مجموعه و در منطقه اسکاندیناوی و نروژ رخ می دهد.
زمستان طولانی نزدیک می شود و پیشگویی شده است که رگناروک یا همان غروب خدایان و پایان جهان در پایان این زمستان رخ خواهد داد.
در این زمان آتروس که در سن نوجوانی قرار دارد و هنوز از اطلاعات فاش شده در قسمت قبل دچار سردرگمی است به دنبال پاسخ برای هویت خود به عنوان لوکی است.
کراتوس قهرمان اصلی این مجموعه بازی ها به دنبال کشف حقیقت اینموضوع و همچنین جلوگیری از شروع رگناروک، به همراه آتروس سفری را برای پیدا کردن تیر آغاز می کند.

داستان بازی God of War Ragnarok


تیر همان خدای جنگ در اساطیر اسکاندیناوی که پیش از این تصور می شد مرده است. دو قهرمان داستان یعنیکراتوس و آتروس،در حالیکه از در 9 دنیای جهان در حال سفر هستند باید با خطرات مختلفی روبرو شوند. 
از جمله این خطرها می توان به تور(خدای آذرخش) و فریا (دوست و یاور قدیمی) اشاره کرد که هر دو به دنبال انتقام از کراتوس به دلیل کشته شدن پسرانشان توسط او هستند.

گرافیک بازی God of War Ragnarok


گرافیک بازی God of War Ragnarok
یکی از مهمترین موارد برای افرادی که قصد خرید بازی God of War Ragnarok را دارند، گرافیک و طراحی این بازی است.
بازی «خدای جنگ رگناروک» به صورت یک بازی بین نسلی و مناسب اجرا هم برای PS4 و هم PS5 عرضه می شود و با توجه به تفاوت های سخت افزاری این دو کنسول جای تعجب نخواهد بود اگر دو نسخه متفاوت این بازی تفاوت های گرافیکی داشته باشند.
با این همه این تفاوت گرافیکی اصلا به این معنا نیست که «خدای جنگ رگناروک» مشکلات طراحی و گرافیکی خواهد داشت.
 

نقد و بررسی بازی God of War Ragnarok


سازندگان بازی تمام تلاش خود را در زمینه ارائه بصری و دیداری بازی کشیده اند. در حقیقت حجم بالای جزئیات طراحی شده در مورد محیط، شخصیت ها و همچنین توجه فراوان به حرکات صورت همگی از نقاط قوت این بازی هستند.
در حقیقت مشکلی که شرکت سازنده این بازی به عنوان یکی از موفق ترین شرکت های بازی سازی با آن روبرو است، بعضی انتظارات غیرواقع گرایانه طرفداران از تولیدات این شرکت است. 
به همین دلیل به نظر می آید که تصمیم شرکت سانتا مونیکا برای استریم لاین کردن جنبه های فنی بازی و در عوض پرداختن دقیق تر و بیشتر به ایده های مرتبط با گیم پلی جذاب و جدید، تصمیم درستی باشد.

نبردها و مبارزات

نبردها و مبارزات

مورد مهم دیگر برای افرادی با قصد خرید بازی God of War Ragnarok، موضوع نبردها و مبارزات این بازی است.

نسخه سال 2018 این بازی یکی از بهترین سیستم های نبردهای تن به تن دردنیای بازی ها را در اختیار داشت. 

دستیابی به این کیفیت برتر در نبردها به دلیل زمان و تلاش زیادی بود که در این زمینه صرف شد و به نظر می آید این تلاش و کیفیت در نسخه «خدای جنگ رگناروک» هم ادامه یافته است.

به جرات می توان گفت که در این بازی همه چیز از لرزش تبر در زمان پرتاب گرفته تا ضربات پیاپی و قدرتمند شمشیر هرج و مرج، به دقت برنامه ریزی شده و متوازن هستند.

نوآوری ها

با این همه شواهدی دال بر بعضی نوآوری های مهم در این بازی وجود دارد. از جمله این موارد می توان به قابلیت حرکت به شکل سورتمه سواری اشاره کرد.

پیشنهاد ویژه: خرید اکانت قانونی بازی GOD OF WAR RAGNAROK برای PS5 و PS4

با فرارسیدن زمستان طولانی، دریاچه ها و رودخانه ها یخ می زنند و به این ترتیب قایق ها کارایی خود را از دست خواهند داد و شخصیت های داستان برای جابه جایی بهوسایل دیگر نیاز خواهند داشت.
به نظر می آید که قابلیت سورتمه سواری به عنوان پاسخی برای این مشکل به بازی اضافه شده باشد. 
علاوه بر این به نظر می اید که شخصیت های قابلیت نبرد بر روی سورتمه را هم دارند که این نبرد هم با هیولاهای معمولی و هم شخصیت های منفی اصلی بازی خواهد بود

خرید اکانت قانونی بازی GOD OF WAR RAGNAROK برای PS5 و PS4

بازخوردها

به دنبال اعلام تاریخ عرضه عمومی این بازی در سپتامبر 2020، بسیاری از منتقدان و وب سایت های بازی های کامپیوتری از این بازی به عنوان یکی از مورد انتظار ترین بازی ها نام برده اند.
در حقیقت این بازی جایزه مورد انتظارترین بازی در سال 2020 را هم از سوی وب سایت هایی مانند وبلاگ پلی استیشن به خود لقب داده است.
گفتنی است که اگرچه سال 2021 تاریخ اولیه اعلام شده برای عرضه عمومی این بازی بود اما به دلیل پاره ای از موارد به خصوص همه گیری کرونا، عرضه جهانی این بازی با تاخیر به سال 2022 موکول شد.

خرید اکانت قانونی بازی GOD OF WAR RAGNAROK برای PS5 و PS4

خرید اکانت قانونی بازی GOD OF WAR RAGNAROK برای PS5 و PS4

اطلاعات منتشر شده توسط شرکت سونی نشان می دهد که بازی «خدای جنگ رگناروک» در زمان عرضه، با قیمت 70 دلار در اختیار طرفداران این بازی قرار گرفته است.

این قیمت باعث می شود که این بازی در دسته بازی های نسبتا گران قرار بگیرد و همین موضوع باعث می شود تا تهیه قانونی و مطمئن بازی، به یکی از دل مشغولی های طرفداران این بازی تبدیل شود.

پیشنهاد ما به این دسته از طرفداران بازی، مراجعه به فروشگاه اکانت قانونی گیم پردایس و تهیه بازی از این فروشگاه است.

این افراد می توانند اطمینان داشته باشند که فروشگاه گیم پردایس بازی را به صورت قانونی و بابهترین قیمت ممکن در اختیار آنها قرار خواهد داد.
 

thumb-up

0

0 از 5 از مجموع 0 امتیاز

شما هم به این مطلب امتیاز دهید

گیمر عزیز، برای اینکه نظر خودت رو وارد کنی، اول باید تو سایت ورود | ثبت نام کنی
Telegram_logo