شرایط و قوانین استفاده از سرویسها و خدمات گیم پارادایس
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامههای کاربردی گیم پارادایس به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وبسایت گیم پارادایس هنگام استفاده از پروفایل شخصی، خرید از طریق کانال های ارتباطی فروشگاه و سایر خدمات ارائه شده توسط گیم پارادایس به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات گیم پارادایس است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین گیم پارادایس از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای گیم پارادایس منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای گیم پارادایس تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
امکان لغو سفارش به هیچ عنوان بدلیل شرایط و قوانین سایت فراهم نمیباشد لذا فروشگاه از مشتریان خود تقاضا دارد در انتخاب خرید خود دقت لازم بعمل آوردند
- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
- - در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای فروشگاه محفوظ است. و فروشگاه در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
تضمین خدمات و گارانتی کنسولهای بازی
فروشگاه گیم پارادایس تمامی کنسولهای بازی را با ضمانت بهفروش میرساند. شما تا 7 روز پس از خرید فرصت دارید تا کالای خود را امتحان و در صورت هرگونه مشکل سختافزاری بصورت رایگان نسبت به تعویض آن اقدام کنید. همچنین میتوانید با خرید گزینه های گارانتی تعویض کالا یا گارانتی خدمات به مدت 12 ماه، یا 6 ماه با خیالی کاملا آسوده از کالای خود استفاده کنید. در هنگام خرید کنسول بههمراه گارانتی، لطفا به سه شرط زیر توجه داشته باشید:
- کنسولی که بر اثر آب خوردگی خراب شده باشد شامل گارانتی نمیشود
- در صورت شکستگی، هیچ گارانتی شامل کنسول نخواهد شد
- بروز هرگونه حرارت که منجر به آتش گرفتگی و یا تغییر ظاهر کنسول شود، باعث خارج شدن کنسول از شرایط گارانتی میشود
فروشگاه برای سهولت مشتریان در امر خرید، خدماتی چون مشاوره تلفنی رایگان، را ارایه میدهد.
گارانتی :
شرایط 7 روز مهلت تست رایگان
دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در فاکتور خرید، دارای 7 روز ضمانت تعویض است.
- بروز هرگونه عیوب ظاهری که در اثر ضربه، شکستگی و ریختن مایعات دستگاه را از تعهد تیم فنی فروشگاه خارج میکند.
- هرگونه تعمیر توسط افراد غیرمجاز باعث خارج شدن دستگاه از شرایط گارانتی میشود و فروشگاه هیچ مسئولیتی نسبت به آن ندارد.
- هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات به عهده مشتری است.
- در صورت بروز مشکل برای دستگاه ، فروشگاه مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی ذخیره شده در دستگاه نخواهد داشت.
- در صورت مخدوش بودن شماره سریال دستگاه، یا بلند شدن برچسب سریال مندرج روی دستگاه و عدم تطابق با شماره سریال مندرج در فاکتور، گارانتی دستگاه از تعهد فروشگاه خارج میشود.
- در صورت نبود جایگزین یکسان و عدم موجودی کالا در انبار، طبق توافق با مشتری، با مدل شبیه و همتراز با آن (بدون الزام به رنگ و طرح خاص و سری ساخت) تعویض خواهد شد.
- در صورت بروز هرگونه مشکل، همراه داشتن کارت ملی و شناسه سفارش یا فاکتور دستگاه الزامی است.
- در صورت ریختن بازی بر روی دستگاه توسط افراد غیر، خدمات دستگاه خارج از تعهدات فروشگاه است .
- بن شدن دستگاه و یا تاثیرات منفی ناشی از اجرا بازی های اکانتی و کپی و موارد مشابه جز تعهدات فروشگاه نیست.
- برای بررسی مشکل و تشخیص عیوب، مدت زمان 48 ساعت کاری نیاز بوده تا اقدامات لازم پس از هماهنگی با مشتری صورت گیرد.
شرایط گارانتی خدمات
دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در فاکتور خرید، دارای 12 و 6 ماه ضمانت تعمیر است.
- بروز هرگونه عیوب ظاهری که در اثر ضربه، شکستگی و ریختن مایعات دستگاه را از تعهد فروشگاه خارج میکند.
- هرگونه تعمیر توسط افراد غیرمجاز باعث خارج شدن دستگاه از شرایط گارانتی میشود و فروشگاه هیچ مسئولیتی نسبت به آن ندارد.
- هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات به عهده مشتری است.
- کلیه لوازم جانبی داخل دستگاه از قبیل هدفون، کنترلر، کابلها و ... در تعهد فروشگاه نیست.
- در صورت بروز مشکل برای دستگاه ، فروشگاه مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی ذخیره شده در دستگاه نخواهد داشت.
- در صورت مخدوش بودن شماره سریال دستگاه، یا بلند شدن برچسب سریال مندرج روی دستگاه و عدم تطابق با شماره سریال مندرج در فاکتور، گارانتی دستگاه از تعهد فروشگاه خارج میشود.
- در صورتی که دستگاه غیرقابل تعمیر باشد، فروشگاه نسبت به تعویض آن با یک دستگاه نو اقدام خواهد کرد. (نکته: در صورت نبود جایگزین یکسان و عدم موجودی کالا در انبار، طبق توافق با مشتری، با مدل شبیه و همتراز با آن (بدون الزام به رنگ و طرح خاص و سری ساخت) تعویض خواهد شد.)
- در صورت استفاده از گارانتی خدمات، مدت زمان باقیمانده برای مشکلات دیگر دستگاه قابل استفاده است. (نکته: تاریخ شروع گارانتی از تاریخ فاکتور است.)
- در صورت بروز هرگونه مشکل، همراه داشتن کارت ملی و شناسه سفارش یا فاکتور دستگاه الزامی است.
- در صورت استفاده نادرست از پورت های دستگاه به صورتی که توسط خود مشتری خراب شده باشد خارج از تعهدات فروشگاه است.
- در صورت ریختن بازی بر روی دستگاه توسط افراد غیر , خدمات دستگاه خارج از تعهدات فروشگاه است .
- بن شدن دستگاه و یا تاثیرات منفی ناشی از اجرا بازی های اکانتی و کپی و موارد مشابه جز تعهدات فروشگاه نیست.
- برای بررسی مشکل و تشخیص عیوب، مدت زمان 48 ساعت کاری نیاز بوده تا اقدامات لازم پس از هماهنگی با مشتری صورت گیرد.
شرایط گارانتی تعویض
دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در فاکتور خرید، دارای 12 و 6 ماه ضمانت تعویض است.
- بروز هرگونه عیوب ظاهری که در اثر ضربه، شکستگی و ریختن مایعات دستگاه را از تعهد فروشگاه خارج میکند.
- هرگونه تعمیر توسط افراد غیرمجاز باعث خارج شدن دستگاه از شرایط گارانتی میشود و فروشگاه هیچ مسئولیتی نسبت به آن ندارد.
- هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات به عهده مشتری است.
- در صورت خرابی هارد، دستگاه شامل گارانتی تعویض نمیشود
- کلیه لوازم جانبی داخل دستگاه از قبیل هدفون، کنترلر، کابلها و ... در تعهد فروشگاه نیست.
- در صورت بروز مشکل برای دستگاه ، فروشگاه مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی ذخیره شده در دستگاه نخواهد داشت.
- در صورت مخدوش بودن شماره سریال دستگاه، یا بلند شدن برچسب سریال مندرج روی دستگاه و عدم تطابق با شماره سریال مندرج در فاکتور، گارانتی دستگاه از تعهد فروشگاه خارج میشود.
- در صورت نبود جایگزین یکسان و عدم موجودی کالا در انبار، طبق توافق با مشتری، با مدل شبیه و همتراز با آن (بدون الزام به رنگ و طرح خاص و سری ساخت) تعویض خواهد شد.
- در صورت استفاده از گارانتی تعویض، دستگاه جدیدی که به مشتری تحویل داده میشود، فقط شامل 7 روز گارانتی تست رایگان خواهد بود.
- در صورت بروز هرگونه مشکل، همراه داشتن کارت ملی و شناسه سفارش یا فاکتور دستگاه الزامی است.
- در صورت ریختن بازی بر روی دستگاه توسط افراد غیر , خدمات دستگاه خارج از تعهدات فروشگاه است.
- در صورت استفاده نادرست از پورت های دستگاه به صورتی که توسط خود مشتری خراب شده باشد خارج از تهدات تیم فروشگاه است.
- بن شدن دستگاه و یا تاثیرات منفی ناشی از اجرا بازی های اکانتی و کپی و موارد مشابه جز تعهدات فروشگاه نیست.
- برای بررسی مشکل و تشخیص عیوب، مدت زمان 48 ساعت کاری نیاز بوده تا اقدامات لازم پس از هماهنگی با مشتری صورت گیرد.
شرایط گارانتی کنترلرها
کنترلرها با مدل و مشخصات مندرج در فاکتور خرید، دارای 6 و 12 ماه ضمانت خدمات هستند.
- بروز هرگونه عیوب ظاهری که در اثر ضربه، شکستگی و ریختن مایعات دستگاه را از تعهد فروشگاه خارج میکند.
- هرگونه تعمیر توسط افراد غیرمجاز باعث خارج شدن دستگاه از شرایط گارانتی میشود و فروشگاه هیچ مسئولیتی نسبت به آن ندارد.
- هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات به عهده مشتری است.
- در صورت مخدوش بودن شماره سریال دستگاه، یا بلند شدن برچسب سریال مندرج روی دستگاه و عدم تطابق با شماره سریال مندرج در فاکتور، گارانتی دستگاه از تعهد فروشگاه خارج میشود.
- در صورتی که دستگاه غیرقابل تعمیر باشد، فروشگاه نسبت به تعویض آن با یک دستگاه نو اقدام خواهد کرد. (نکته: در صورت نبود جایگزین یکسان و عدم موجودی کالا در انبار، طبق توافق با مشتری، با مدل شبیه و همتراز با آن (بدون الزام به رنگ و طرح خاص و سری ساخت) تعویض خواهد شد.)
- تاریخ شروع گارانتی از تاریخ فاکتور است.
- در صورت بروز هرگونه مشکل، همراه داشتن کارت ملی و شناسه سفارش یا فاکتور دستگاه الزامی است.
- برای بررسی مشکل و تشخیص عیوب، مدت زمان 48 ساعت کاری نیاز بوده تا اقدامات لازم پس از هماهنگی با مشتری صورت گیرد.
فروشگاه همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.
- فروشگاه گیم پارادایس در هیچ نقطهای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویسها، تراکنشهای مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به پشتیبانی فروشگاه اطلاع دهید.
- گیم پارادایس خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانالهای ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.
- هر کاربر تنها اجازه استفاده از یک شناسه کاربری که با اطلاعات صحیح و دقیق تکمیل شده را خواهد داشت
- کاربران زیر 18 سال تنها با نظارت و تایید خانواده یا سرپرست خود امکان استفاده از فروشگاه را خواهند داشت
- برای ارتباط با فروشگاه از روش های ارتباطی مانند پیامک یا تلگرام و یا واتس اپ در ساعت کاری یعنی از 10 تا 20 روزهای غیرتعطیل استفاده کنید
- درخواست های ثبت شده در خارج از ساعت کاری، در روز کاری بعد توسط پشتیبانی رسیدگی خواهد شد
- زمان تحویل سفارش اکانت نهایتا تا 24 ساعت بعد می باشد ولی در اکثر موارد تحویل سفارش فوری میباشد
- تمام بازی های اکانتی ارائه شده در فروشگاه گیم پارادایس بصورت اکانت دیجیتالی قانونی و در ریجن یک آمریکا و تعداد کمی هم در قالب ریجن 2 انگلیس ارائه می شود
طرح حراجی
طرح حراجی امکان فروش بازی هایی را که از فروشگاه گیم پارادایس خریداری نموده اید را در اختیار شما می گذارد
ثبت آگهی فروش بازی در حراجی برای فروشنده رایگان می باشد
در صورت فروش رفتن بازی در طرح حراجی، مبلغ نهایتا طی 48 ساعت کاری از ثبت سفارش توسط خریدار، به موجودی مالک در بخش حساب کاربری افزوده خواهد شد.
عدم تحویل بازی پس از فروش، موجب محرومیت و پرداخت جریمه نقدی خواهد شد
امکان استفاده از حراجی یا فروش بازی در خارج از فروشگاه گیم پارادایس به هیچ عنوان نمیباشد و کسانیکه قصد فروش بازی خود را دارند فقط از طریق ارتباط با پشتیبانی و قرا دادن بازی آن ها در قسمت حراجی و پرداخت کارمزد توسط خریدار ممکن میباشد
مشتریانی که اکانت ظرفیت اول خریداری کرده اند نمیتوانند به هیچ وجه بازی خود را مجددا بفروش برسانند